Eerste volle dag met de camper.

5 september 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo daar zijn we weer. Na dat we hebben uitgecheckt uit het mgm Signature moesten we de tijd doden van 11 uur tot ongeveer 14:00 uur. Dat kan best wel lang duren als je bijna niets kunt doen. Beetje eten, drinken , roken, lezen enz. Om de strip op te gaan hadden we ook weinig zin aan. Om twee uur dan toch maar een Uber besteld naar Cruise Amerika om de camper op te halen. Natuurlijk waren we er een half uur eerder dan de afspraak was, maaaar je weet maar nooit of het niet eerder kan. Niet dus. Door dat er veel mensen met een camper van Burningman ( een soort zwarte cross maar dan in de middle of the dessert ) terug kwamen of nog moesten komen, liepen ze overal mee achter. De campers waren nog niet schoon nog niet geleegd of nog niet gerepareerd. Na een aantal keren "just 5 more minutes" gehoord te hebben konden we eindelijk vertrekken om half 5. Valt op zich nog mee in vergelijking met andere mensen die nog langer moesten wachten doordat ze voortijd niet via internet hadden ingecheckt zodat de papieren romslomp overgeslagen kon worden. De camper die we nu hebben meegekregen is een beetje afgeracht, dat is wel jammer. In 2017 was hij netjes. Nu hebben we vieze bekleding van de bankjes en de stoelen. Aantal dingen die niet of niet goed werken. Maar ja, we moeten het er maar mee doen dit keer. Na anderhalf uur bij een Walmart rondgeshopt te hebben hadden we onze spullen bij elkaar en konden we vanuit daar naar onze eerste campground in Las Vagas. Dit omdat we deze al besproken hadden. We wisten dat we niet meteen een aantal honderd km. konden rijden de eerste dag. Dus van Henderson terug naar Vegas in het donker met een camper van ruim 10 meter waar je eerst toch nog weer aan moest wennen. Ook moet je zorgen dat de koelkast goed dicht is. Een keer hard optrekken en alle bierflesjes rollen door de camper 😂. Na het laatste bierflesje gevonden te hebben dat bijna onder een pedaal was gekomen te hebben opgeruimd kwamen we rond een uur of 8 op de camping aan. Inchecken en nog snel ff fish and chips besteld in het restaurant dat ons gelukkig nog net iets voor sluitingstijd in elkaar wou flanzen. We kregen het wel als take away mee dus snel naar onze plek rijden omdat het anders koud wordt. Paar rondjes teveel over de camping stonden we iets later, dan eindelijk op onze plek. In het donker proberen om ons in ieder geval van stroom te voorzien ging ook niet echt makelijk, maar na een aantal verkeerde gaten te hebben geprobeerd konden we met behulp met het meegenomen zaklampje ons toch op het netwerk aansluiten pfffff. Zin der af en een beetje kriebelig ( ik Hans tenminste ) maar aan de fish and chips. Was gelukkig nog redelijk warm. Daarna nog de koffers uitpakken... bed opmaken enz. enz. Dan eindelijk ons wel verdiende biertje om half 10. Na een lekkere douche en nog een paar biertjes om 24:00 uur lekker naar bed. Redelijk geslapen en om half 7 wakkker. Koffie ontbijt en straks richting Tonopha.

Tot laterssss.

1. Sabine:
    5 september 2019
    Ziet er al goed uit de 1ste dagen!
    Veel plezier😘