Dag 3 Las Vegas

4 september 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Ondertussen al weer dag 4 in Las Vegas.

Gisteren hebben we maar besloten om niet meer zo veel te lopen en hebben ons door Uber laten vervoeren. Dit is de eerste keer dat we dat hebben gedaan, en we moeten zeggen dat dat prima werkt. Het is wel ff uitproberen hoe het werkt, maar als je het éénmaal kent is het super handig en een stuk goedkoper. We zijn eerst naar het sharkreef geweest in Mandelybay. Een groot aquarium met allerlei vissen en haaien natuurlijk. Het was niet zo groot en behoorlijk druk, dus daar waren we raps weer weg. Toen zijn we naar Carrol shelby's museum en garage geweest. Dit was nog een grote wens van mij ( Hans ). Hier staan en worden de mooiste auto's ( vooral mustangs ) omgebouwd tot shelby's. Deze auto's hebben dan meer pk's als ze de fabriek uitgaan. En zien er nog gelikter uit als dat ze van de band in de gewone fabriek komen. Na een aantal t-shirt's gekocht te hebben plus twee cobra's die op een echte auto worden geplaatst hebben we ons naar hotel Bellagio laten brengen. Daar hebben ze op één na grootste fonteinen van de wereld die om het half uur op muziek het water uitspuiten. Vooral met het nr. Time to say goodbye van Andrea bocelli stond het kippenvel op onze huid. En dit met 40 graden. Na dit kippenvel moment moest er weer iets gegeten worden natuurlijk. Een dag eerder zagen we dat Gordon Ramsey een fish and chips restaurant / snackbar had. Maar deze was natuurlijk niet zo snel weer te vinden in die chaos genaamd Vegas. Dan maar bij een Italiaan naar binnen. Marianne at de vingers er bijna bij op bij een bord pasta. Ik had een ......juist pizza. Ook wel binnen te houden. Maar een pizza Groenlo zou lekkerder zijn geweest(-: .

Daarna een minimarket ingedoken om nog een wereldstekker erbij te kopen. Anders konden we de lap-top en de tandenborstels niet opladen. Niet alles gaat via usb)-: .

Terug in het hotel nog een aantal goedkope biertjes gedronken. Doet bijna pijn om ze aan de mond te zetten. Maar dorst moet je lessen toch?

Daarna zouden we ons reisblog bij gaan houden tenminste dat was de bedoeling. Maar nadat ik met de foto's bezig was geweest om op de computer te zetten hoorde ik al een aantal starwars geluiden van het bed komen. Marianne was al heuuuul ver weg in dromenland. Lap-top dicht en een heiniken ( dat we nog gekregen van een aantal mensen uit L.a. met een verhaal over vibe's enz.) open getrokken. En toen ben ik er maar bij gaan liggen.

Deze ochtend weer vroeg wakker...ontbeten en Marianne ff paar baantjes getrokken in the pool. En dit verhaaltje geschreven.

Om 11 uur moeten we van de kamer zijn en om 3 uur kunnen we de camper ophalen. Tussen door ff kijken wat we gaan doen.

Misschien nog de tijd om wat foto's te plaatsen op onze blog. En anders houden jullie ze nog te goed.

Groeten van ons.

1. Rick:
    WOwwwwwww wat gaaf!!!
  2. Alies:
    Heerlijk toch!😊💕
  3. Richart:
    4 september 2019
    Damn gaaf man! Bellagio hotel, niet mis 😉👍🏼 Geniet ze samen en ben benieuwd naar jullie volgende blog ☺️👍🏼
  4. Hans & Marianne:
    4 september 2019
    Dank je....gaan we zeker doen.
    Nog zo'n drie weken.😁👍
  5. Ria Oonk:
    4 september 2019
    Hele mooie en soms herkenbare plaatjes.
    Genieten ten top😀
  6. Hans & Marianne:
    4 september 2019
    Ja he.....voor jullie best wel herkenbaar.
    Moest ik ook nog wel geregeld aan denken. 😘