Dag 19 en 20 in Capital Reef

21 september 2019 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Moi Moi.

Hier zijn we weer.

S'morgens zijn we tegen half  11 weggereden vanuit Moab naar Capital Reef , dit was een erg mooie route met verschillende landschappen, maar oh zo mooi en indrukwekkend.

Zoals de vorige keer gezegd zouden we naar een geweldige overnachtingplek plek gaan de volgende dag. Hans had al wat in gedachten, maar ik vond dat te gek! We hebben notabene een camper bij ons. Maar hij was niet te vermurwen. Hij moest en zal met mij in een Teepee slapen, als bijna afsluiter van onze vakantie.  Dus toch maar geboekt, moest voor miminaal 2 nachten, heel vervelend.

En wat een geweldige plek heeft hij hier uitgezocht. Twee overnachtingen in een fantastische setting van rotsen in het Capital Reef National park in een Teepee

Das even een keer wat anders dan de Camper, niet dat dat niet goed is maar een Kingsizebed met lekkere vering is ook wel lekker voor de afwisseling.......

Wat er allemaal al niet in past in zo'n teepee. Een kingsize bed dus, twee nachtkastjes, drie stoelen, een dekenkist, een airco, een kacheltje, koffiezetapperaat met tafel en  t.v. meubel met televisie.

En wat een uitzicht vanuit de Teepee, Wow, wow wow.

S'avonds zijn we lekker uit eten geweest, in een restaurant met uitzicht over Capital Reef, Hans spareribs en ik een biefstuk (toch is de biefstuk in Amsterdam nog het lekkerste) , maar was heerlijk.

Daarna een borrel gepakt bij de teepee en heerlijk rondom het kampvuur gezeten met nog 2 stel die ook in een Teepee sliepen.

Het is hier in de avond vanaf 7 uur en s' nacht wel stervens koud, 10 tot 7 graden brrrr4. Gelukkig hebben we elkaar, een heater en een elektrische  deken😜😊

Vandaag (vrijdag) hebben we een heerlijke relax dag gehad. Ontbijten, shag scoren voor Hans in een nabijgelegen dorpje,  en de rest van de dag lekker aan het zwembad gelegen, boekje gelezen, lekker niksen. Oja Hans heeft nog ruim anderhalf uur gesport.

Nu hebben we net een Pizza gegeten en gaan we zo weer even bij het kampvuur zitten.

Morgen gaan we via Bryce Canyon naar Zion National Park.

Tot gauw,

Knuffels Hans & Marianne

1. Sabine:
    21 september 2019
    Die heb je ook in ponypark Slagharen, alleen ander uitzicht😂😉
    Veel plezier💋
  2. Carolien:
    Airco in een teepee 😂.
    Dan toch maar weer een keer naar Amsterdam 😉. Geniet er nog lekker van samen! 💋💋
  3. Astrid:
    21 september 2019
    Jeetje wat is dat mooi slapen..ging ik mooi niet doen...heel de nacht wakker blijven met bigsmile....😁🙈