Dag 13 en 14

15 september 2019 - Needles, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal

Hier weer een update van onze reis in Amerika. Gisteren aangekomen in Needles, op RV park Fenders. Hier hebben we in 2017 ook een nacht vertoeft op weg naar de Grand Canyon.

Dit is een heerlijke camping, rustig en aan de colorado river en bloody hot, het is gemiddeld 42 graden en s'nachts 30 graden, s'morgens om 7 uur is het alweer 29 graden. In de rivier zwemmen was nu niet mogelijk door de zeer sterke stroming, dus maar even gebadderd in de Roze zwaan.

Vanmorgen hebben we besloten om hier een dag langer te blijven. We hadden even geen zin meer om te rijden en konden wel een relaxdag gebruiken, Dus lekker relaxen ,koffie, koffie, boekje lezen, badderen, biertje, biertje. Heeeeeerlijk!

We hebben de 2e dag hier wederom heerlijk in onze Coloradozwaan liggen bakken en zijn flink verkleurd, en ja ja je gelooft het niet, Hans ging helemaal kopje onder in de rivier, vrijwillig, Ha ha.

Verder zijn we nog even naar een winkel geweest en hebben dit keer maar eens buiten de deur gegeten. Hotwings, salade en spagetti and a Diet coke.

Morgen zijn we van plan om vroeg richting Flagstaff te vertrekken. Om de volgende dag door monument valley te rijden naar waarschijnlijk Bluff.

De uitdaging zal zijn om in dit gebied een camping te zoeken, maar dat zal wel goed komen.

Tot gauw,

Liefs ons

1. Carolien:
    Lekker genieten!😎🍻😘😘
  2. Ronnie West:
    15 september 2019
    Mooie natuur en lekker je rust even pakken, genietennn.
  3. Karin:
    15 september 2019
    Leuk om jullie zo te volgen. Wat een prachtige foto's. Genietse nog samen. Liefs van Chris en Karin.
  4. Ineke:
    16 september 2019