Dag 5

9 september 2017 - Malibu, California, Verenigde Staten

Howdy folks

Hier zijn we weer. We hebben vandaag behoorlijk gekacheld om in Malibu te komen, maar we zijn er. We zijn ongeveer om 11:30 uur vertrokken uit Paso Robles en hebben met enkele pitstops ( onder anderen tanken, wat dit keer een groot succes was, de tank is eindelijk vol ) en voor een kop koffie en een heerlijk kleffe sandwich met eiersalade blehhh en een paar peuken natuurlijk zo'n 6 uur gereden vandaag. Dat is behoorlijk veel, maar het was het waard. Wat een geweldig mooie plek. Hier een stukje wat we gekopieerd hebben van wiki.

Malibu is een voorstad van de stad Los Angeles gelegen in de staat Californië in de Verenigde Staten van Amerika.

De stad is gelegen aan de kust in het noordwesten van Los Angeles County ten zuiden van de Santa Monica Mountains. In 2000 telde de stad 12.575 inwoners. De huidige burgemeester is Ken Kearsley. Malibu staat bekend om zijn mooie stranden en grote en dure huizen, onder andere van Seann William Scott, Richard Gere, Barbra Streisand, Sting, Colbie Caillat, Robert Redford, Horace Silver, Paul Butcher, Mel Gibson en rapper G-Eazy. De stad staat tevens bekend als de originele "Surf City USA". Ook de Nederlandse acteur André Landzaat woont in Malibu.

We gaan morgen bekijken of we nog een dag extra blijven hier, omdat we er zo laat waren konden we niet echt genieten van het mooie weer. En we willen nog ff lekker wandelen langs het mooie strand of lekker ff zwemmen misschien. En dan kunnen we ook nog een paar leuke foto's maken voor onze blog. Jullie gaan het zien.

Tot snel.

Greetz Marianne en Hans.

1. Alies:
    10 september 2017
    WoW! Jongens wat een reis! Super!
  2. Liesbeth:
    10 september 2017
    Leuk om zo met jullie te kunnen "meereizen" .
    Het verhaal met het tanken zien we dus ook helemaal voor ons 😂.
    Geniet ervan .
    Knuffels uur grolle😘💋
  3. Demi:
    10 september 2017
    Wauw wat een leuk verhaal weer.
    Leuk om te lezen
    Groetjes uit het bloedhete gran canaria🌞