Dag 6

10 september 2017 - Malibu, California, Verenigde Staten

Hello People

We zitten nog steeds in Malibu en hebben gewoon een nacht bijgeboekt, gewoon omdat het kan en we wel ff een relax dagje nodig hadden. We zijn vandaag naar Venice beach geweest, zo'n 32 km van ons stekkie in Malibu en hebben heerlijk in de zon langs de boulevard geflaneerd. Niet dat we daar opvielen met al die rare figuren, want daar loopt raar spul rond zeg pffff. Veel kraampjes en aan het strand uiteraard Beachvolleybal, Skateboardbanen, en Basketbal. Daar hebben we nog even bij gezeten.,een groep Afro Americans aan het Basketballen. Geweldig! Beetje muziek erbij. Top! Venice beach is onder anderen bekent van Muscle Beach waar o.a. Arnold schwarzenegger getraind heeft. En natuurlijk komt Venice the Band hier vandaan.

Het was echt heerlijk vandaag. Lekker relax. Op onze superplek ontbeten en toen naar Venice Beach. We zijn enorm verkleurd in de brandende zon (ca. 30 graden) hier nu.

Amerikanen zijn echt heel vriendelijk, willen je overal bij helpen, zijn geïnteresseerd waar je vandaan komt en wat je hier doet. Maar soms ook heeeeel overdreven. Nog niet zo erg als op TV maar toch. Een paar Amerikaanse uitspraken: How are you, Oh Yeah, Sure, No problem, Anything you want Everthing fine with you. En echt de klemtoon op het laatste woord. Gewoon om natuurlijk te verkopen maar alles wel in het overdrevene.

Op de terug weg nog even naar de supermarkt geweest voor de eerste levensbehoeftes. Brood, avondeten, biertjes en natuurlijk kon hans de Whiskey Honey en de Honey pinda's niet laten staan. En koffie natuurlijk, $ 8,- voor 250 gram  dat is ca. € 6,50 . gaan we er wel extra van genieten. Nu zitten we lekker aan de picknicktafel met een borrel en zijn we onze blog aan het bijwerken terwijl jullie allemaal op 1 oor liggen, tenminste de meeste van jullie. Het is hier nu zondagavond half 7 in de avond, bij jullie half 4 maandagmorgen. Heb vandaag een American Burger gekocht, van ca. 4 ons stuk (let the calories come). Zo maar ff bakken. Meer hoeven we  dan ook niet te eten. Misschien nog een salade erbij en klaar.

Morgen gaan we vroeg op pad. We rijden dan richting de Grand Canyon. In 1 x is dat niet te doen. De planning is om bij Needles te slapen, ca. 6 uur rijden. Hier willen we ergens aan de Colorado River een RV plek huren. Dan dinsdag door naar het plaatsje Williams en woensdag de Grand Canyon in. Daar willen we een Hike (wandeling) gaan doen van een paar uur. Vandaar willen we naar Page, Lake Powell. Daar willen we gaan kanoën tussen de gebergtes.

Genoeg plannen dus.

Kump goed. Eerst nog weer tanken morgen ha ha.

Liefs Hans & Marianne

1. Astrid:
    11 september 2017
    Wauw wat klinkt dat allemaal supergaaf...echt anders dan hier..fijn dat jullie het zo naar je zin hebben..wel een paar exrr fotoos plaatsen hoor...kunnen we nog meer meegenieten 😀..trusten voor nu
  2. Alies en ton:
    11 september 2017
    geweldig jullie reis! Om nooit te vergeten!
    Pas op met kanoon!
    Dikke knuffel!
  3. Richart:
    11 september 2017
    Dat klinkt allemaal goed, jullie genieten dr wel van heerlijk toch. Scheelt dat je een Muscle keerltjen bey oe hebt, vallen die knakkertjes daar op t stand helemaal in t niets 💪🏼😉 Wel veel rijden van plek naar plek maar als ik die camper zo zie zijn jullie wel voorzien v luxe. Geniet ervan en nog veel plezier 😉👍🏼
  4. Carolien:
    Klinkt goed! Lekker genieten! 💋💋