Dag 18

19 september 2019 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Hello there,

Vanmorgen om 7 uur opgestaan en met ons dagelijkse ritueel, (koffie,douchen,ontbijten) begonnen.

Tegen half 11 zijn we richting Arches National Park gereden. Het was er zeer druk (k-toeristen🤣).

Eerst een afslag in het park genomen maar daar was het file rijden, bleh.

Vervolgens de route door het park vervolgd en de afslag van de Delicate Arch genomen. Daar was het heel wat rustiger gelukkig.  Wandelschoenen aangedaan en begonnen aan de hike van 5 km heen en terug naar de Delicate Arche. Zeer mooie klim naar boven.  Onderweg kwamen we nog een ouder stel achterop (75 jaar). De dame in kwestie durfde het niet aan, waarop de man met ons naar boven is gelopen.  Het was een Amsterdammer, hoort zichzelf graag praten. Dus na 25 minuten hebben we hem eindelijk gelöscht🤣. (Hij leeft nog hoor). Na een klein uurtje waren we boven.  Wow wat mooi! Even uitgerust daar, broodje gegeten en natuurlijk een paar foto' s geschoten. Best stijl en glad daar. Toen de afdaling maar weer ingezet.

Het was half 3 toen we weer bij de RV waren. We hadden nog naar Canyon lands gewild maar daarvoor was het eigenlijk te laat.

Paar boodschappen gedaan in Moab  en een terrasje gepakt en aansluitend daar wat  gegeten bij de Italiaan mmmmm.

Toen nog even naar de liquor store.  In Utah wordt maar beperkt alcohol verkocht. Alleen in speciale winkels of in Indianen reservaat. Moab telt ca. 5000 inwoners en er is 1 store😭

Fles fireball gehaald om de laatste paar dagen door te komen 😜 In indianen gebied onderweg naar Moab hebben we nog bier ingeslagen. Hadden dat vergeten te halen in Arizona, we hadden nog maar 3 blikjes ( PANIEK😫 🙈)

Morgen gaan we naar Capitol Reef.  We hebben daar iets heeeeel moois geboekt ( laten we jullie morgen wel zien , surprise!) Lijkt ons helemaal geweldig🤗🤗

Tot morgen allemaal.

Lots of love,

Hans & Marianne💋

1. Marjon & Wilco:
    19 september 2019
    Aaaaahhhhhh, wat is het daar mooi😍😍, geniet nog heerlijk verder!!!
  2. Liesbeth:
    En stralende mensen👌
  5. Ronnie West:
    20 september 2019
    Prachtige omgeving
    En top foto's geniet ervan samen.
  6. Susan:
    20 september 2019
    Gaaaaaf en die laatste paar dagen komen jullie vast wel door!!😉🥃