Dag 17

18 september 2019 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Hello there,

Vanmorgen hebben we ff relax gedaan. Half 8 eruit, koffie, ontbijtje, douchen en een witte was gedraaid en tegen half 11 naar Moab gereden. Het eerste stuk ging nog door Monument Valley. Veel gestopt onderweg voor de prachtige uitzichten. Lunch op de vuist onder het rijden gedaan.

Bij een tradingpost ( winkeltje in het indianen reservaat) gestopt om te kijken naar een dreamcatcher ( volgens de indianen verdrijft dit nare dromen). Hans wilde dit altijd al voor mij kopen.  En ik heb hier een super mooie van hem gekregen. Echt zo mooi en emotioneel. Thanks again my love ❤

Vervolgens weer door naar Moab. Onderweg nog een keer gestopt op een vieuwpoint. Wauw wauw wauw. Wat een kadootje was dat, dat we net daar stopten. We zagen daar een Naturel Arch. Zijn daar natuurlijk ff omhoog geklommen. Echt zooo mooi. Wat een kado zeg😍

In Moab aangekomen, zijn we op zoek gegaan naar een Campground. De eerste zat vol, maar de tweede was raak. Gelijk 2 nachten geboekt, want morgen willen we naar Arches National Park en Canyons land National Park.

Nu de BBQ weer aan met een 🍺 erbij.

Tot morgen,

Liefs Hans & Marianne

1. Marjon & Wilco:
    18 september 2019
    Wauw....dat klinkt echt als 1 groot kado deze dag!!
  2. Astrid:
    19 september 2019